Strony

niedziela, 24 marca 2013

Coming soon

Tak, jak pisałam we wstępie poprzedniego posta, przygotowuję sesję zdjęciową. Temat dostałam cholernie ciekawy - wariacja na temat bajek. Od razu przyszła mi na myśl Alicja w Krainie Czarów. Ale, żeby nie było, nie będzie to śliczna blondynka o niebieskich oczkach. Inspiracją do mojej Alicji jest bohaterka American McGee's Alice.
Żałuję tylko, że nie zdobędę takiego Kota z Cheshire :( a mam za mało czasu, żeby go zrobić... 
W każdym razie doczekać się nie mogę, projekt i facechart już gotowe.
Dla tych, którzy nie wiedzą, jak wygląda American McGee's Alice i magiczny Cheshire Cat:

So, how I wrote in the introduction of the last post, I'm preparing the photo shoot. I got a damned an interesting topic - a variation on the characters from fairy tales. At once I though about Alice in Wonderland. But, that wasn't, she won't be pretty blonde with blue eyes. Inspiration for my Alice is main character of American McGee's Alice.
I only regret that I won't get Cheshire Cat like that :( I haven't so much time to do this...
I fact, I can't wait, project and facechart are already done.
For this ones, who don't know, how look like American McGee's Alice and magic Cheshire Cat:


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz