Strony

czwartek, 27 grudnia 2012

Gore

Poszperałam trochę i poznajdowałam zdjęcia, które mnie zaintrygowały.

Wszystko, co lubię, czyli: zombie, horror i gorsety. I charakteryzacja niczego sobie, nie licząc ostatniego zdjęcia. Ze śmiechu oplułam sobie monitor :( niestety, kolor im nie wyszedł i kończy się przy granicy włosów; a szkoda, bo zdjęcia są naprawdę intrygujące.


Model: Imogen
Make-up/Styling: Liv Free
Photographer: Mark@ ASYLUMseventy7






Makijaż, który mnie urzekł. Nawet napisałam do właściciela zdjęć z prośbą o przesłanie instrukcji wykonania :)


Model: Tera Wray Static
Make-up/Photographer: Nelly Recchia




No i bardzo popularny ostatnimi czasy motyw, czyli nagie szczęki. Nawet nie mam do czego się przyczepić, wszystko jest świetnie wykonane: makijaż, fryzura, soczewki, ubranie. Bardzo mi się podoba. Wyrazy uznania dla wizażysty za szczękę i cieniowanie. 

Model/Styling: RazorCandi
Photographer: Bodo Janos Attila



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz