Strony

piątek, 19 lipca 2013

A diploma and Hell

Najwyższy czas, aby BlackCat zaczęła myśleć nad swoją pracą dyplomową.
Koncepcji było kilka. Od Freddy'ego Krougera, przez demonicznego klauna rozpruwacza, po Kota z Cheshire.
Jednak Fred był oklepany jak stara kobyła, klaun wydał mi się nudny, a Kot za trudny. Więc odgrzebałam swoje stare prace, z czasów kiedy nie za bardzo byłam świadoma tego, co rysuję. Właśnie na jednym z takich rysunków pojawiła się głowa barana z siedmioma rogami i z siedmiorgiem oczu. Wtedy nie byłam zbyt religijna (sic!) i nie zdawałam sobie sprawy z tego, co narysowałam.
A wczoraj odgrzebałam swój Nowy Testament i przeczytałam Apokalipsę Według Św. Jana. I właśnie tam pojawia się Baranek Boży z siedmiorgiem oczu i siedmioma rogami, który godzien jest otworzyć księgę z siedmioma pieczęciami. I tak narodził się pomysł dyplomu, który nie będzie trudny, ale za to cholernie efektowny i kontrowersyjny.
Tak. BlackCat zamierza na dyplom zrobić Baranka Bożego.
W wersji hard.
Bo kto powiedział, że Apokalipsa jest miła i przyjemna?
I nie pojawia się w niej Chrystus, de facto, z głową barana, który ma trochę za dużo części na twarzy?
A teraz mój największy problem: czy nie pójdę do Piekła za ten dyplom? :(

Piszcie!

It's the higher time, to BlackCat began to think about her diploma.
There was a few concepts. From Freddy Krouger through demonic ripper clown and Cheshire Cat.
However, Fred was trite like an old mare, the clown seems to me too boring and Cat was too hard. So, I found my old draws from the times, when I wasn't really aware what I draw. And at one of this draws appear a sheep head with seven horns and seven eyes. I wasn't then so religious (sic!) and I wasn't aware of what I drew
And yesterday I found my New Testament and I read St. John Apocalypse. And right there appear the Lamb of God with seven horns and seven eyes who is worthy to open the Book with seven seals. And so was born the idea of a diploma, which isn't difficult, but it's goddamn impressive and controversial.
Yes, BlackCat intends to do the Lamb of God on a diploma.
In hard version.
Because who said that Apocalypse is nice and pleasant?
And Christ with sheep's head, who have a bit too much things on his face doesn't appear?
And now my the biggest problem: if I go to Hell for this diploma? :( 

Write! 

1 komentarz:

  1. bez obrazy, ale bardzo dużo błędów w angielskiej części :(

    OdpowiedzUsuń